Cernavoda canal apa calda

"Cascada" de la Cernavoda

Cascada de la Cernavoda

Canalul cu apa calda de la Seimeni - Cernavoda - VIDEO VERSION if tou read my first message!
Apa Calda Cernavoda

Am ajuns pe la 4 dimineata pe 19.01.2012, pe mal plin de pescari(unii cu corturi!!!)  toate locurile ocupate, afara un ger de cadea cioara din pom si se spargea, am inceput sa pescuim cand s-a luminat, nu se poate pescui cu rame, viermi  sau libelule din cauza  P....ciobanului deci am trecut pe mamaliga si pufi, rezultate 0, pe tot canalul nu am vazut sa prinda careva ceva desi in acest canal apa are constant 15-20 grade, ciudat pentru ca in mod normal aici mai cadea cate un crap sau salau de platica nu mai zic.Voi mai incerca sambata o partida de pescuit si pe zona Chirnogi Oltenita, poate ca a intrat ceva stiuca pe canale cat a fost crescuta apa sau poate pe Dunare sa manance, cine stie, ramane de vazut
  Pentru cei care nu cunosc drumul si vor sa pescuiasca in canalul apa calda de la Cernavoda aveti aici localizare pe harta

Am mai incercat o partida de pescuit pe acest canal pe 04.martie am ajuns pe la 6 dimineata dar nu am putut pescui decat pe lumina, apa era foarte crescuta si curentul foarte puternic, pescari foarte multi pe balta dar unul singur din ialomita a reusit sa prinda 2 platici si o moaca, pe la 10 a inceput sa ninga si am plecat spre Bucuresti fara sa prindem ceva, vad ca lucrurile se strica din ce in ce mai tare aici, in capatul canalului a aparut un vagon de pescari care practica pescuitul comercial si inchid canalul cu plasele deci pestele nu mai poate intra si implicit nu prea mai ai ce prinde pe canal, nu voi mai merge aici niciodata....

fox spunea...

am fost ieri 04.03.2012 la o partida de pescuit pe acest canal insa procnoza meteo a fost total invers, adica era anuntata vreme frumoasa cam 7 grade vant usor dar am gasit ninsoare si vant in rafale foarte puternic, pe canal erau multi pescari dar singurul care a reusit sa obtina ceva a fost un baiat din ialomita care a reusit sa prinda o moaca si 2 platici cam la 1kg fiecare.Apa era foarte tulbure iar din cauza cotei ridicate a apei Dunarii curentul era foarte accelerat, noi ca si data trebuta ne-am ales doar cu plimbarea si frigul indurat dar si asta este o parte a pescuitului

DANIEL spunea...

Stimate domn ' sunt un impatimit al pescuitului ca si dumneavoastra .
Daca vreti pe viitor sa faceti echipa ma bag si eu . dimadaniel2002@yahoo.com

vorbim dupa prohibitie

Arsinel spunea...

Am fost sambata dimineata 12.01.2012.
Am ajuns pe la 7 dimineatza si am dat pe malul cu pamant.Erau cam 200 de pescari si majoritatea prindeau dar numai batca,platica si avat.(2 ciortani la 4-500 de gram am vazut sa se prinda)
Ce era curios ca cine dadea la varga pe malul cu dale de beton prindea bine iar pe malul de pamant prindeai doar la feeder.

fox spunea...

La varga cel mai bine merge daca te cocoti pe stavilopozi...Eu nu m-am incumetat din cauza frigului